Äntligen fredag=)

måste bara får berätta lite kort om min vecka som har varig ganska bra trotts att man e ganska trött efter en dag på jobbet..
I onsdags kom Pete Nitro och Luna förbi jobbet och hälsade på det var väldigt trevligt sen lyckades Denice övertala mig att vi skulle åka och spåra lite efter jobbet vilket var väldigt kul trotts att det itne gick så bra för lilla Luna men det vart en trevlig kväll iaf=) måste göras om fler gånger=) Min lilla Luna har äntligen börjat få tillbaka träningsviljan och vilja sammarbeta me mig efter löpet=)=) ska börja valla med henne så fort som möjligt satsar på att iaf få godkänt vallhundsprov med henne=)

just nu sitter jag på jobbet med Denice finns itne så mycket att göra hundarna har varit ute och alla har fått mat=) vädret ser inte alltför roligt ut och jag tror att jag håller på att bli sjuk har sjukt ont i kroppen och har hostat mig igenom denna natt men hoppas verkligen att det ger med sig för ikväll är det juh tattoo mässan som jag har tänkt försöka gå på om min kropp är tillräckligt sammarbetsvillig=) annars får det bli en lugn hemma Kväll...
Imorgon fyller Malin 21 det hade vi tänkt fira med middag och ev utgång får se även där hur jag mår och vad jag orkar men hoppas min kropp mår bättre imorgon=)

Nu vet jag inte riktigt vad jags ka skriva mer just nu så bloggar nog lite senare igen puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0