Arg som fan

Igår kväll bestämde jag och malin oss för att åka in till stan å kolla in alla fina bilar det hade vi sett fram imot lämge men visste inte om vi skulle kunna åka in. pete kom övet till mig ock lämnade Nitro sen begav vi oss till stan där jag skulle möta Malin och han Sina kompisar så vi skildes åt. jag å malin gick runt å kollade på bilarna å hade jävligt kul faktiskt. ända tills grabbarna dök upp å ville att vi skulle åka runt istället jag var lite tveksam eftersom jag var den ensa som kunde köra men snäll som jag e går jag med på det...Men då börjar hans kompis tjaffsa om att han ska åka hem jag har fan ingen skyldighet att skjutsa hem honom men som vanligt får jag bara skit för allt... jag försökte vara snäll mot pete å vara nykter så han kunde dricka å ha kul å så jag kunde köra honom hem vi hade inte avtalat något med att jags kulle skjutsa honom hem eller någonting jag fick bilnycklarna när vi lömnade varandra sen var de itne mer med det.... men de fattade inte hans kompis som bara blev arg å skällde ut mig för att jag inte ville skjutsa hem honom men fan e man på cruicing så drar man vill inte hem vid 23 de e juh fan då de hela börjar...men efter mycket om och men så skulle vi skjutsa hem honom å sen åka tillbaka till stan å fortsätta ha kul...alla ville förbi donken i akalla så vi åkte dit köpte det vi skulle ha tänkte stanna för att äta då får han cp ryck igen å börjar gapa å skrika den jävla idioten som tror att han alltid kan få som han själv vill!!! det slutade med att pete lämnade bilen å gick iväg likaså gjorde jag å malin pallade itne va kvar jag tänkte seriöst lämna killarna i bilen å gå upp till jobbet som ligger i närheten varför ska jag få en masssa skit å må dåligt när jag bara försöker va snäll å inte har nån skyldighet att leka taxi...när vi äntligen hade lämnat av idioten hade jag å malin redan tappat lusten till att åka till stan så jag lämnade av malin men hela stämningen var så jävla förstörd jag var så arg så jag skakade pete försökte prata me mig jag vet hur dåligt han mår när jag e på sånt humör men de e jättesvårt att bara vöxla humör på två sekunder de går jävligt fort att bli förbannad men svårare åt andra hållet emn jag å pete löser alltid alla våra bråk och det känns skönt (TAck pete för att du stog ut me en förbannad jessica å försökte få mig på bättre humör)jag å pete åkte in till stan iaf jag visste att han gärna ville det så jag bestämde mig för att vara snäll å köra in honom men då hade de flesta bilar redan åkt hem det var itne så kul så vi drog hem igen.. säger bara att jag hatar idioten som förstörde min kväll....väx upp för fan å skuta köra me folk....

jag behövde bara skriva av mig lite de har hänt så mycket ska försöka blogga lite om min å denice´s kväll i fredags den var så underbart rolig å bra tack Denice

puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0