Händelserik vecka

sen senaste tiden hade det hänt väldig tmycket igår kom pete och nitro på besök till dagis det var en glad överraskning visste inte att dom skulle komma över=) Nitro gick med mig på en liten prommenad och lyckades bli getingstucken detmärkte jag doch inte förrens vi satt på dagis och han var helt svullen i halva ansiktet jag blev väldigt orolig då eftersom vi då inte visste vad det var förnågot men kunde väll gissa på getingstick men nitro fick vara kvar hos mig på dagis så åkte pete hem med lilla luna som inte gillar att ligga i bilen sen begav vi oss till veterinären när jag hade slutat och där konstaterade dom att det var ett getingstick med alla hans symtom så han fick lite dropp och lite kortison sen fick vi åka hem å lille nitro han var så slö å trött av allt så han orkade knappt äta..
sen sov ahan gott eller han drack väldigt mycket vatten undernatten och kissade stora pölar inne stackarn. men idag har allt varit bra med honom han leker å äter och är sitt vanlig jag dvs monster hehe..

det har hänt mycket på jobbet idag som jag skrev tidigare alla har nog varit på bristningsgränsen och det har märkts men har ändå varit en trevlig dag med Diana och Denice Ägnar stora tankar till Denice som inte har haft det allt för roligt det gör ont att se henne som man såg henne idag det är inte likt henne du är bäst du är starkt gumman!!

Nu sitter jag å väntar på att pete ska komma å hämta nitro och även luna=) se om han ångrar sig ang att ta me min lilla flicka hehe det märker vi nu vet jag inte vad jag ska skriva är så sjukt trött eftersom nitro höll mig vaken inatt men ska försöka blogga mer imorgon alla på jobbet har blivit lite bloggtokiga tror jag haha

kolla gärna in Dianas blogg www.diaschka.blogg.se   och Denices blogg http://www.alickra.blogg.se/

god natt puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0