hej igen alla glada

Just nu sitter jag på jobbet och har fått order om att uppdatera bloggen lite oftare jag tycker itne att det händer så mycket att skriva om men det har juh hänt massor..
sommaren har snart passerat jag har haft min semester som var väldigt bra=) jag var en vecka i göteborg vilker var väldigt trevligt och ett helt äventyr i sig haha dagn,en innan vi skulle åka lr rättare sagt kvällen innan vi skulle åka så pajar min kylare i bilen så vi fick fixa till det så gott det gick hehe men bilen höll ihop hela vägen till och från göteborg=) men dagen efter jag kom hen så gick avgasröret av å bilen började låta som fan snacka om tur i oturen haha..
sen har lilla luna haft sitt första löp hon vart horny som bara den skulle jucka på allt så jag fick lämna bort Aico till min farmor och pappa det har varit väldigt tomt utan honom hemma...jag har även passat min chefs hund Whisky ch luna älskade att jucka på honom han var dock inte lika glad över det hehe men han verkade trivas iaf han älskade min mamma=)

Igår var jag och hämtade hem Aico både han och Luna blev väldigt glada över  att träffa varandra igen det var väldigt kul att se =) dom sprang å sprang å va lyckliga=)

en av mina bästa kompisar har bestämt sig för att lämna storstaden och förflytta sig ner till skåne vilket jag tycker är dumt haha kommer sakna honom å hans underbara vovve som nu är hos mig på dagarna=) får passa på att ta den tid jag  har kvar med dom=) det kommer bli tomt utan dom iaf.

jadu vad mer ska man skriva nu sitter jag på jobbet här händer det alltid massa roliga saker=)
nu har jag lite idetorka på vad jags ka skriva har precis harft två hundbesök som gick bra=)

kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Diana

Ja, vi kommer alla sakna lilla Nitro, särskilt Gunilla som älskar att dra i hans öron.

From nu får du bli duktig och börja uppdatera din blogg. Jag vill läsa mer om sexlivet Jessica...haha

kram Diana

2009-08-14 @ 12:39:16
URL: http://diaschka.blogg.se/
Postat av: Jessica

2009-08-22 @ 15:06:51
URL: http://sessiless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0