Regning dag!

I morse när jag vaknade hade jag sjukt ont i kroppen det gjorde det trögt att komma upp ut sängen å det blev inte dirrekt en lättare å roligare dag av att komma ut och mötas av regnet som öser ner:(
Men ska ta mig igenom denna dag iaf=) har juh så trevligt på jobbet=)

just nu har vi lunch och itne så mycket att göra eftersom regnet öser ner där ute så Hampus och Denice sitter å gör gamla högskole prov ni är så dukitga så=) Diana sitter och bloggar för fullt hon med ska bli kul att läsa hennes blogg sen för hon ser väldigt koncentrerad ut och skrattar väldigt mycket ibland så då har jag nog nått att läsa och skratta åt sen på eftermiddan=)
så ja vad gör jag då sitter å bloggar jag me verkar vara nya innegrejjen på dagis=)
Godis, cola och massa bloggande=)

Pratade me Pete förut han har juh min lilla Luna hos sig å tro det eller ej men hon åt sin mat idag med god aptit men nitro var itne lika glad som fick sitta på toan och vänta så luna skulle få äta i lugn och ro hehe..
hoppas att dom får en trevlig dag i regnet han har juh lite tur för varken Luna eller Nitro gillar att va ute i Regnet men att bada tycker dom är skitkul =)

Jag vet att Diana vill läsa mer om killfronten och sexlivet men det står ganska stilla på den fronten just nu tyvärr Diana:P
får skaffa mig en kille så jag har något att skriva om men fan de e itne lätt finns många som är intresserade men vill fan ha en bra kille denna gång å inte nå skit:P

nu är det snart prommenad dax bloggar nog mer under eftermiddagen om jag kommer på nått att blogga om hjälp mig med ämnen=)

puss Jessica

Kommentarer
Postat av: Diana

Vi är så snygga :) Det finns nog inget hunddagis som har så snygga tjejer som oss. We rock!!!

Kram

2009-08-26 @ 13:57:00
URL: http://diaschka.blogg.se/
Postat av: Diana

Vi är så snygga :) Det finns nog inget hunddagis som har så snygga tjejer som oss. We rock!!!

Kram

2009-08-26 @ 13:57:01
URL: http://diaschka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0