Vänner eller inte?

just nu sitte jag här och väntar på bättre tider på att bli på bättre humör just nu känns allt förjävligt på ren svenska jag börjar funderar på vilka som verkligen är mina riktiga vänner och vilka som bara utnyttjar min snällhet och omtänksamhet jag bryr mig väldigt mycket om mina nära vänner och gör allt för dom! men ja vad ska man skriva har en miljon tankar i huvet just nu om jag bara kunde vara stark nog att få fram dom och verkställa allt som flyger omkring där inne.... riktiga vänner ställer upp på varandra utan att tveka man gör så gott man kan...Men just nu känns det som att mina vänner som jag har just nu varken känner mig eller bryr sig om ifall de sårar mig jag göra allt för dom men dom kör sitt eget race sålänge dom e glada och nöjda så är allting bra och aj jag är väll återigen alldeles för snäll måste fan stå på mig nu och det lovar jag skiter i vad alla tycker nu kommer den andra sidan fram av Jessica hon som inte vill ha falska vänner som hellre sitter ensam hemma än att umgås me folk som bara gång på gång sårar och förstör man mår bara dåligt av det!!!
just nu sitter jag här kan itne sova trotts dom få timmarna sömn jag har fått inatt allt har bara varit kaos dom timmarna jag lyckades sova var sköna och jag sov bra men jag blev alldeles för uppstressad igår av alla det bara rullade på hela kvällen å jag har jätte svårt att kontrollera stress så det slutar juh då som vanligt i sömnbrist och tappad aptit är hungrig men blir bara äcklad av maten .... men men de e väll inte menat att alla ska må bra å vara glada...

Måste bara få säga Att jag ar två dagis hundar hemma över helgen och Zita är världens underbaraste så jävla lugn å snäll å go hon har sovit längs me min sida å under mitt täcke nästan hela natten det vart lite trångt eftersom en kompis å hans hund också sov över men de gick lite varmt men ändå mysigt med en gosig vovve på ena sidan att hålla om och känna närhet ifrån=)

kanske bloggar mer ikväll får se vad som händer mer idag tänkte åka å bada me hundarna eftersom jag är "barnledig dvs nitroledig" men det regnar så vi kör nog på en lugn filmkväll å massa mys i soffan istället

puss på er alla kommentera gärna om ni läser min blogg..







! men ja vad ska man skriva har en miljon tankar i huvet just nu om jag bara kunde vara stark nog att få fram dom och verkställa allt som flyger omkring där inne....


Kommentarer
Postat av: Diana

Hej, ska försöka igen. Har försökt kommentera 2 gånger nu, men det fungerar inte.

Jag gillar ditt inlägg i alla fall, men du känner mig...lite mer snusk tack :P

kram

2009-08-22 @ 16:05:29
URL: http://diaschka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0