Det var länge sen sist..

Tjoho
Nu var det ett tag sen jag bloggade märkte jag måste nog bättra mig på det. Men glömmer lätt bort det dom stunder man har tid över. så vad har hänt sen senast då?
Min Lilla Luna har blivit en stor flicka nu fyllde 1 år den 14 september och lilla Tiger fyllde 2 år den 5 November så massa kalas har de varit=)
Luna Har haft en väldigt jobbig skendräcktighet sen sitt första löp hon var inte alls sig själv min lilla trollunge så träningen låg på is ett tag då hon inte alls mådde bra men nu är hon i full gång igen..Så nu ska vi börja träna Lydnad och Freestyle=) ska bli riktigt kul såläge hon inte blir övertaggad när man tränar måste man hålla väldigt låg profil med henne annars går det åt skogen försökte lära henne "Ryggen" (För er som inte vet så innebär det att hunden ska hoppa på "förarens" rygg)för ett tag sedan det gick bra tyckte jag men hade en kompis som hjälpmedel så han fick agera rygg efter en stund när luna hade hoppat lr snarare flugit upp och ner ett antal gånger och krachlandat på hans huvud tyckte han att det fick räcka för den stunden hehe.
Luna älskar snön och är helt galen när han får springa och leka hon har en förmåga att attakera ens fötter om man råkar sparka lite snö det tycker hon är skit kul bra att hon är lättroad iaf=)

Jag har även träffar världens underbaraste kille finns nog ingen bättre än honom så lessen tjejer han e min=) Vi har gjort mycket roliga saker ihop varje dag är ett nytt äventyr kan juh säga att det inte alltid går som vi har tänkt oss men har sjukt kul iaf=)

Ja så vad händer till helgen då? bra fråga jag hoppas nog på god middag med trevligt sällskap kanske någon bra film att se på=) vore galet kul.

hörs snart igen kram Jessica och alla 4 benta

Ska lägga upp lite bilder när jag får tid och ork=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0