Fredag=)

Idag är det fredag och äntligen helg=)
Idag stängde jag med Denice och för er som känner Denice så vet nu ärr hon älskar hund träning så idag fick jag en spark i arslet å fick massa tränings "regler" lr vad mans ka kallar det för att komma igång och träna lilla Luna Som Denice är helt säker på kan bli en bra "Tävlingshund" jag tvekar lite men aknske är det latheten som sätter in men Luna är väldigt duktig när man väl tränar henne=) så ska bli kul att se ska försöka blogga om våra träningspass varje dag så ni akn följa oss lite hur det går=)

Efter Jobbet skulle jag åka och hämta Nitro hoss denna hundvakt han har varit hos efterosm hon uppenbarligen inte klarade av honom. Ville inte åka dit själv så Snälla Denice förljde med mig dit efter jobbet och det var nog tur det Tack Denice=)
Nitro blev jätte glad över att se mig igen=) men han har fått många dåliga vanor igen som jag ahde tränat bort innan jag lämnade iväg honom känns inte så kul men vad ska man göra..
Imorgon ska Nitro åka till en annan tjej där han ska bo ett tag hoppas att det fungerar bättre hon har iaf erfarenhet av hundar. Kunde jag skulle jag såklart ha Nitro kvar här och det är med sorgen i hjärtat jag måste låta honom åka det fungerar inte riktigt med en kåt nitro och en Luna som troligen snart ska börja löpa juckleken är roligt tycker Nitro men inte lika kul för oss andra...

Imorgon tror jag det blir middag och en underbart trevlig och mysig kväll med Denice och Robin tror anders kanske förljer med också ska bli massa god mat och jag hoppas även på massa rolig hundträning=)

skulle ha åkt till Denice ikväll men blev inte så eftersom jag avr tvungen att hämta nitro han tog alla mina krafter han vart juh så glad över att se mig igen och att får träffa luna så dom har röjt nonstop i 3 timmar men nu har han äntligen somnat så skönt så jag ska passa på och krupa ner i sängen jag med innan han vaknar=)

God natt allihopa kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0