Go kväll

Nu sitter jag här och tar det lite lungt och kollar på tv efter en hård och lång arbetsdag Men med trevligt sällskap så går tiden ändå rätt fort=)
Men nu e jag trött har tränat lite lydnad med luna det gick hyfsat bra hon taggar över rätt lätt tyvärr men bara något att jobba på=)

Saknar han med stort H <3 ubland känns det som att det går hur bra som hellst mellan oss och att vi är påväg frammåt och in i något bra men så ibland känns de bara som vi backar flera steg tillbaka och allt känns mindre bra men ändå är det honom mitt hjärta slår för dag som natt när han är nära mig känns allt så jävla bra men såfort vi är ifrån varandra blir allt bara mörkt å kyligt känns påengång att jag saknar honom även om vi träffades 2 min innan men det är väll så med kärleken nej nu ska jag sova har en mysig frukost "date" att se fram imot imorgon när jag kommer till jobbet imorgon i gryningen hehe..

sov gott allihop

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0