Underbara lördag=)

Imorse så kom Stina till mig som skulle stanna över natten så mysigt. sen åkte jag med mamma och handlade mat sen när jag äntligen fick tag på Anders så åkte jag och hämtade honom för att sedan åka och fika med Denice och Robin det va helt sjukt trevligt tack för det efter att vi hade fikat i vällingby åkte vi hem en sväng till denice måste bara säga att jag älskar hennes lägenhet=) tänkte nästen fråga när jag kan flytta in haha=)

Vi han tyvärr inte vara hemma hos Denice så länge var tvungen att åka hem och lämna Nitro till snälla Tessan som ska ha hand om nitro nu blev mycket prat men hon var verkligen en trevlig människa=) hoppas att det går bra me nitro nu=)

Nu ska jag och Anders kolla på film var det tänkt men han sover redan haha men jag ska iaf kolla på film tänkte se Wallander - Tjuven tror jag den heter men får se vilken det blir..

Juste får inte heller glömma att jag har hunnit med att träna luna idag också som jag så duktigt ska göra varje dag det går sagta men sägert frammåt men älskar hennes läggande lite finslipning på dom och dom ser toppen bra ut=)

ha en trevlig kväll nu allihop kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0