Det var ett tag sen måste bättra mig på detta

Det var ett tag sne jag bloggade sist men har nu bestämt mig för att börja blogga igen=)
Det är mycket som har hänt i mitt liv sen senast. har träffat en underbar pojkvän som jag numera bor ihop med tillsammans med mina älskade hundar.

Här kommer det mest stå om hundträning har bestämt mig för att börja satsa på lydnad och agillity med luna nu så kommer uppdatera här om hur det går sen kommer det väll med andra tankar och funderingar också skulle jag tro.

Idag började jag träna apportering men Luna det gick riktigt bra görst ville hon bara sätta tassarna på apportbocken men efter nån minut började hon ta den med munnen och efter ca 4-5 min så kunde hon hålla den alldeles själv i några sekunder iaf så det är bara träna på=)
Tränade även sättande och läggande och hon har super fina lägganden måste jag säga. fot positionen gick sådär men vet inte om det bara är jag som är för kinkig svårt att se om det är bra när man tränar själv.

Nej nu ska jag gå ut en sväng med hundarna igen sen ska jag vila har varit en jobbig vecka och har inte kunnat sova inatt :S
ska försöka blogga snart igen så håll ut

bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0