...

Irriterad varför kan killar aldrig fatta något allt ska ske på deras vis hela tiden börjar lessna på det. spelar ingen roll vad jag gör allt blir bara fel iaf.

Jag tror att jag måste flytta till ens törre lägenhet om detta ska kunna fungera annars blir det nog kortvarigt.

var bara tvungen att skriva av mig lite.

har iaf gått till affären och fick me mig anders första gången på länge e inte så lätt att få med honom ut.
 mrn hundarna har iaf fått springa av sig å jag har kastat lite pinne och tränat med dom så nu är dom glada.

men börjar kännas som att pojken min inte vill göra saker med mig men han blir jävligt pigg och orkar en massa när någon av hans kompisar ringer menmen får väll leva med det bara vänja sig sen vi flyttade ihop gör vi knappt nått tillsammans jag älskar att ha honom hos mig men va nog bättre innan vi flyttade ihop tror jag..

nu måste jag dra kanske bloggar mer ikväll ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0