Underbar dag

vill bara börja med att jag ahr haft en underbar helg med pojken min underbara tessan har även varit på besök med sina hundar=)


idag har jag även fått kontakt med en av mina kusiner som jag inte har haft kontakt med på många år känns det som  det är riktigt kul faktiskt. sitter och pratar om allt möjligt.=)

Chris sitter och solar just nu hon har även hunnit med att bada i hundarnas lilla plastbasäng och ätit en piggelin som va 1½ år gammal haha. hoppas att alla hundarna går hem snart så vi kan börja städa å jag får åka hem till älsklingen och ha en trevlig kväll=)


Kommentarer
Postat av: Diana

haha, ni verkar ha haft det skönt på jobbet :)

Hoppas det blir lika bra väder imorgon. Vill ju också sitta ute och sola.

kram

2010-05-17 @ 19:24:29
URL: http://www.ylleulla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0